supportbild

Bofab Support

Nöjda kunder, långsiktiga relationer och personligt bemötande är viktigt för oss. En effektiv support som snabbt kan bistå våra kunder kommer i första rummet.

När ni ringer oss får ni ett personligt bemötande. Vår supportavdelning finns på plats för att hjälpa till med så väl stora som små frågor.

Vi jobbar också löpande med kundenkäter för att få möjlighet att ta del av våra kunders upplevelse av sina kontakter med oss. Till vår stora glädje har vi fått en utomordentligt hög betygsättning av vår support.

Vår support arbetar både med utbildning hos våra kunder samt på kontoret. På det viset har vi stor inblick i våra kunders vardag, vilket underlättar supportverksamheten avsevärt.

Vid vårt huvudkontor i Södertälje har vi samlat både support och programvarutveckling. Allt för att kunna ge en så effektiv support som möjligt och självklart även för utbytet av kunskap och erfarenheter oss emellan.

Vid längre supportärenden erbjuder vi även support via internet. Genom att logga in i ert system kan vi ofta hitta lösningar snabbt och utan större insatser. Båda parter ser då systemet och vi talas samtidigt vid via telefon. Ofta hittar vi lösningar som kan genomföras med direktverkan.

Välkommen att kontakta oss!

Måndag till torsdag 9 – 16
Fredag 9 – 15
WebTime: 08-550 340 15
CasaWin: 08-550 340 15

Supportverktyg att ladda ned